Traductor [translator]


dissabte, 14 de maig del 2011

- Thelemaco


El camí espiritual és com un garbell que deixa passar la sorra fina separant-la dels elements més sòlids. A dalt de garbell queden les pedres i els pals que duem a sobre, tot allò de tan pesat que arrosseguem en forma de rancúnia, ambició o odi. A sota, la sorra neta , fina i transcendent, renovada i suau, com acabada de néixer. Des de sobre del garbell, veiem des del nosaltres, des del jo mateix, el jo penso, el jo sento. Des de baix del garbell, mirem des de l’altre costat, des del tu ets, hi ets, sents. D’alt també hi podem trobar coses bones, pedretes d’or, diamantets que també som nosaltres. Però sota del garbell no hi ha diferències, ni textures, ni colors. La part de dalt soc jo, i la part de baix també; tu mateix en jo.

(El vídeo no en feu cas, em venia de gust fer-ho).

4 comentaris:

  1. Bon dia Manel: i tant que fem cas del vídeo .La música i les imatges ,acompanyen !!

    El comentari ... després.... es per meditar .

    Bona setmana !1
    Nuria

    ResponElimina
  2. Hola Núria! És que el vídeo i sobretot la música són d’un estil diferents, he “rescatat” un vell tema que tenia als calaixos. A tu que t’agrada investigar; saps que “Thelemaco”, en la mitologia grega simbolitza a l’home que busca al seu pare? Vaig pensar que era un símbol que donava joc per fer un vídeo.
    Bona setmana! I gràcies per ser-hi, una abraçada.

    ResponElimina
  3. Manel, me alegra que hayas encontrado tu camino espiritual, a veces lo terrenal nos invade de tal manera que no deja espacio para nada más.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Hola Rosa, si, suele pasar que nos pensamos que todo lo que necesitamos se encuentra fuera de nosotros, pero a esta vida con nada venimos y de ella nada nos llevamos, así que pienso que es importante valorar lo que hay enmedio y darle coherència. Un abrazo

    ResponElimina